SAHABAT BLOG

27 July 2012

Kesian Pak Cik......

 
Kesian Pak Cik yang hulur salam tu. Dahlah kena mendongak. Harapan dia DS Najib akan pandang wajahnya bila bersalam. Aku pun tak tahu kenapa terjadi macam ni. Namun demikian, aku bersangka baik, dimana semasa DS Najib menghulurkan salam, ada jurugambar sedang memanggil nama DS Najib. Pasal itulah DS Najib memalingkan mukanya kepada suara yang memanggil tu. Siapa yang panggil tu...Perak Today ke?
 
 
 
 
 
 

6 comments:

Anonymous said...

Laaahhh... tu kan baru lepas bersalam... cuba hang buat sendiri. Kalau lepas salam (lepas tangan) hang masih tgk muka org yg hang tgh salam tu, confirm hang langgar org punya.. hahahaha..

p/s : mcm tak pernah salam jer

cikgu yusri said...

bodos punya blogger......isu budak tadika nihhhh.......baru nak menulis ker......barua tullll....

Anonymous said...

banggang...benda kecik jer...nak jadikkan isu jugak ker?

putrarahman said...

Terima Kasih pada yang komen.

Anon 12:37, betui juga kata hang. DS Naib baru lepas salam dan tiba-tiba ada jurugambar pangil nama dia nak tangkap gambar. Aku dah kata aku baik sangka punya. Pak Cik tu kagum dengan bibir DS Najib. Tak hisap okok...

cikgu yusri, terima kasih kerana komen. Aku tidak fikir cikgu mengajar di sekolah Tadika.

Anon 4:29, Raja Namrud yang Besar dan Berkuasa boleh tewas dengan nyamuk yang kecik tuek. Maknanya benda kecil jangan disangka tak ada kuasa.

wak labu said...

Wak tak heran kenapa PM tak pandang muke orang tue tu, sebab dia sedang berkhayal kerana terlalu ramai yang datang sambut dia.

Mungkin dia sedang fikir 'berapa ratus buah bas yang hangkut orang2 yang ramai ni dan berapa banyak wang yang telah di habiskan untuk menyambut kedatangan nye.

Anonymous said...

[p]Discover developing imitation wrist watches nevertheless, [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]cheap ralph lauren polo shirts
[/url] take a look and then private these folks at this point just as were unable hence cheap actually . Still today, many stars can be seen wearing a bohemian version of the granddad shirt, with bright colors . Denim: Dark wash denim should be a staple of every man's [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]ralph lauren outlet uk[/url] wardrobe . planning on fashion your [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]polo ralph lauren outlet[/url] video game could endure . And also [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]ralph lauren outlet[/url] like Beyonce, today's Elsie attaches no shame to a weave . Tv set is [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]polo ralph lauren uk[/url] actually remarkable . You can wear such necklace with any type of clothing and at any party . This means that this fabric can easily run throughout earth, debris, and also waste . They offer both supreme comfort and unparalleled [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]cheap ralph lauren polo[/url] elegance.[/p]