SAHABAT BLOG

01 May 2013

Video Demo Menanggalkan Dakwat Kekal...Mesti Tengok

30 hb.Mei.2010 te;ah mengukir sejarah baru dalam sistem Pilihanraya negara apabila buat pertama kalinya penggunaan dakwat kekal. Dakwat kekal ini bertujuan untuk mengelakkan pengundian dua kali oleh para pengundi. Isu pengundian dua kali ini sebenarnya ditimbulkan oleh pihak-pihak pembangkang walaupun tidak pernah ada dalam sejarah mahkamah negara terdapat pengundi yang dibuktikan mengundi 2 kali. Ini semua gembar gembur para pembangkang sahaja.

Isu dakwat kekal ini telah diperkatakan dengann meluas oleh blog pro pembangkang. Mereka mendakwa dakwat kekal ini begitu mudah dicuci dengan menggunakan sabun sahaja. Mereka menunjukkan video dan gambar bagi membuktikan dakwaan mereka tersebut.

Isunya, bila pula blog pro pembangkang ini percaya kepada video fitnah. Video Mustafa Ali dan Anwar Ibrahim yang terang-terang itu mereka boleh tolak dengan mudah tanbpa usul periksa kerana video tersebut merugikan pihak mereka, tetapi bila video fitnah SPR dalam isu dakwat kekal ni mereka percaya pulak. Lihatlah dunia bertapa hipokritnya penyokong Pakatan Rakyat ni. Kehipokritan mereka sebenarnya diamalkan oleh para pemimpin mereka, jadi tak heranlah kalau penyokong mereka 2 kali lebih hipokrit.

Lihat video dibawah yang menunjukkan dakwat kekal ini akan kekal kesannya walaupun dicuci denghan pelbagai bahan termasuk klorok. Kesimpulan yang dibuat oleh angota tentera ini ialah kena koyak kulit barulah dakwat itu boleh ditanggalkan.


No comments: