SAHABAT BLOG

12 October 2011

IBU TUNGGAL ' KEGERSANGAN'

Bapa yang kehausan dan ibu tunggal yang kegersangan telah ditangkap khalwat oleh pegawai penguatkuasa agama. 

Bila berkawan dengan ibu tunggal ataupun kita panggil janda, macam-macam perasaan dan macam-macam bisikan halus bermain di dalam kepala kebanyakkan lelaki. 

Antaranya aku percaya ramai lelaki yang beranggapan bahawa Ibu Tunggal ni pasti 'ganas' kerana sudah lama tidak 'merasa'. Bisikan-bisikan ini sebenarnya yang mendorong seorang lelaki tidak keruan bila berkawan dengan janda atau ibu tunggal. 

Hakikatnya seorang ibu tunggal atau janda itu tidak pernah atau jarang sekali memikirkan soal seks kerana itu memang lumrah wanita. Mereka jarang memikirkan soal seks. Berlainan dengan lelaki dimana boleh dikatakan pada setiap masa, dalam kepala asyik memikirkan soal seks sahaja. Nasib baik Allah bagi cuti 7 hari untuk wanita, bolehlah mereka berehat sekejap. 

Mana yang dah beristeri, setiap malam mereka akan memikirkan cara mana hendak 'main' dengan isteri masing-masing. Mereka tidak endah soal keadaan dan kesihatan isteri. Isteri letih atau tidak, mereka jarang ambil tau. Apa yang mereka tahu ialah bagaimana nak memujuk isteri supaya boleh 'main' setiap malam.

Ramai lelaki, bila isteri dah kurang aktif 'main', mulalah dalam kepala mereka berfkir untuk kahwin dua. Sebenarnya ramai yang berfikir sedemikian, tetapi hanya sedikit sahaja yang berjaya merealisasikan apa yang difikirkan itu. Ramai yang berfikir tetapi tak pernah berhasil.

Nak tahu kisah lanjut bapa yang ditangkap bersama ibu tunggal, sila klik SINI.


5 comments:

Anonymous said...

PADAN MUKA BARUA SIAL 2 EKOR NI...

KEPADA JABATAN AGAMA ISLAM BILA NAK BUAT RAKAN JABATAN AGAMA ISLAM MACAM RAKANCOP???

BANYAK LAGI TANGKAPAN BLEH DILAKUKAN KALAU ADA MATA DAN TELINGA SEBAGAI PERISIK UNTUK JAB AGAMA ISLAM...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

setuju dgn cadangan atas- molek JABATAN AGAMA ISLAM bawa kamera dan video sama. sebab klu kes profile tinggi depa tak bawa kedepan mcm kes kat port dickson dulu tuuu.....

putrarahman said...

Tak payah bawak kamera, HP pun boleh digunakan. Masalahnya, boleh percaya ke orang yang merakam tu tak sebarkan??

Aku rasalah, kena ada satu badan khas pencegahan maksiat yang diletakkan di bawah majlis raja-raja barulah berkesan sikit kot.

Anonymous said...

ya ..la...tuan, betul jugak. kalau sebarkan gambar profile tinggi tu...kejap jer lepas tu kena pindah ke ulu tembeling laa... or kena tindakan tatatertib

putrarahman said...

Aku seronok untuk tinggal di kampung-kampung pendalaman. Kotaraya bising dan membosankan.