SAHABAT BLOG

13 October 2011

ISITLAH PELIK - BERSETUJU UNTUK TIDAK BERSETUJU#$&*^%$


Setelah sekian lama memperjuangkan perlaksanaan Hukum Hudud dan dua enakmen hudud telah diluluskan, akhirnya PAS bersetuju untuk tidak bersetuju melaksanakan undang-undang hudud di Malaysia ini. Bersetuju untuk tidak bersetuju maknanya tolak hududlah tu. Apapasal berbelit betul bahasa yang digunakan. Tak pernah aku dengar bahasa pelik macam ni sebelum ni. Cuba gok tulis dalam bahasa mudah supaya mudah orang kampung nak faham. "PAS MENOLAK UNTUK MELAKSANAKAN HUDUD DI MALAYSIA". Kalau tulis macam ni mudah orang nak faham. Ni tidak, berbelit-belit.

Apa ke pelik benor bunyinya kenyataan aku kat atas ni. Aku sendiri tak berapa percaya dan aku yakin dan  percaya lagi ramai para penyokong PAS yang tidak percaya dengan kenyataan aku ni. Kalau mereka tak percaya, cuba klik SINI untuk keterangan lanjut.

No comments: