SAHABAT BLOG

09 July 2012

Bangga Betul Mat Sabu Dengan Guang Eng. Boleh Minta Tolong Sembahyang Jenazah Ke?


Kalau dah suka sangat kepada Islam, kenapa tak mahu menerima Islam. Kenapa masih menolak dan memperakui bahawa Tiada Tuhan Selain Allah dan Nabi Muhammad S.A.W. itu adalah Pesuruh Allah. 

Kalau nak terus kekal berkuasa, inilah caranya. Pada masa yang sama, secara halus orang Melayu Pulau Pinang dihalau. Apalah sangat duit bagi mereka jika ianya berjaya mencapai matlamat bangsa mereka sejak sekian lama. Orang melayu macam pemimpin PAS ni bangga, suka dan gembira sangat dengan tindakan pemimpin bukan Islam  ini sehingga sanggup menghina pemimpin Islam yang lain. 

Sejahat, sebusuk mana pun pemimpin Islam, yang mereka hina itu, dia masih saudara mereka juga. Masih boleh sembahyangkan mayat, masih boleh tolong mendoakan kesejahteraan mereka. AKan tetapi sehebat mana, segah mana pun pemimpin bukan Islam yang mereka sanjung itu, mereka tak boleh sembahyangkan mayat mereka, tak boleh tolong doakan kesejahteraan mereka.


3 comments:

Anonymous said...

bukan tak tau mat serabut ni sapa, jual melayu tak pa asai dapat kuasa. sama lah dengan puak puak dia, biaq melayu merana di negara sendiri asal dapat tumpang yamseng ayaq paip, nak yamseng arak malu kot. mat ini pakar sejarah dia dah lupa asal usul dia sebab tu org lain ambik hak dia tak pa... rosak punya mat..

Anonymous said...

harap bangsa melayu yg islam agamanya sedar... secara sedar atau tidak sedar anda membantu melemahkan islam d bumi malaysia.. ingatlah islam agamaku, ya Allah

Anonymous said...

[p]Discover developing imitation wrist watches nevertheless, [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]cheap ralph lauren polo shirts
[/url] take a look and then private these folks at this point just as were unable hence cheap actually . Still today, many stars can be seen wearing a bohemian version of the granddad shirt, with bright colors . Denim: Dark wash denim should be a staple of every man's [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]ralph lauren outlet uk[/url] wardrobe . planning on fashion your [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]polo ralph lauren outlet[/url] video game could endure . And also [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]ralph lauren outlet[/url] like Beyonce, today's Elsie attaches no shame to a weave . Tv set is [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]polo ralph lauren uk[/url] actually remarkable . You can wear such necklace with any type of clothing and at any party . This means that this fabric can easily run throughout earth, debris, and also waste . They offer both supreme comfort and unparalleled [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]cheap ralph lauren polo[/url] elegance.[/p]