SAHABAT BLOG

12 January 2013

Ha.Ha.Ha Kesian Adik Ni Sorang....



Ha ha ha ha.....Ala Hai kesian kat adik ni. Datang berhimpun pasal tak puas hati hantaran kahwin tinggi sangat. Abang nak nasihatkan adik, janganlah berkawan dengan orang-orang bodoh,nanti kita pun jadi bodoh. Himpunan Kebangkitan Rakyat@Himpunan Shamsidar ni adalah Himpunan Membodohkan Rakyat.

6 comments:

Wak Labu said...

dah habeh modey kot.........

Anonymous said...

cipan manalah dia orang ni punggut,apa kena mengena DS Najib dengan hantaran kahwin,

kalau nak turunkan hantaran rundinglah dengan bakal pak mertua orang macam ni pun ada kat malaysia ni.

Anonymous said...

Nunjukkan IQ diorg tahap ape.....
#cerdik xboleh diikut, bodoh xboleh diajar..

Anonymous said...

hahahahaha..berguling-guling den..
isu apa nak dibawa ni..hahahaha..

Anonymous said...

nak kawen dgn anak najib ke ko nih?
mmg la mahal byak.... abis nego pn 50k... tp mcm pelik mcm ne bdk nih blh dpat anak najib nih

Anonymous said...

dye nak kawen ngan anak najib la... hahahahaha....
harapan setinggi gunung..... lalalala..