SAHABAT BLOG

29 August 2012

Anak Sape Yang Comel Lote nii.....


Fuh......dashaaaat betul anak gadis sape ni. Kalaulah ada hudud, budak comel lote ni dah kena rotan 80 kali kerana minum arak. Siap mengaku pulak tu.

Makin teruk perangai budak-budak sekarang ni. Cepat-cepatlah pemimpin UMNO dengan PAS buat Hudud. Jangan buat hudud politik sudahlah, tapi buat hudud sebenarnya. Kalau buat hudud politik jadilah macam hudud kelantan dengan Hudud Tranung. Sampai le ning tak dilaksanakan, kononnya takut kepada amaran Tun Mahathir. Pelik, orang takut kepada  kepada kemurkaan, mereka takut kepada surat amaran Tun Mahathir. Kalau berasa dipihak yang betul, buat apa nak takut. Buat saje lah.

Tun Mahathir kata dia tak tolak hudud Allah S.W.T.  tetapi dia tolak hudud PAS. Tak tahulah apa bezanya antara hudud yang di syariatkan oleh Allah berbanding Hudud yang disyariatkan oleh PAS.

Sekarang ni, PAS bersengkokol dengan DAP. Alamatnya tak ada harapanlah anak gadis sape yang comel lote ni nak kena sebat 80 kali. Di pahang dulu, ada juga yang dihukum sebat kerana minum arak, jadi rasanye tak ada masalah anak gadis yang comel lote ni kena jugak.

2 comments:

Anonymous said...

baru jer balik dr kpg dusun...boleh saya tau nama betul awak apa?

Anonymous said...

enikmen hudud pas kelantan dngan enikmen pas terengganu pun ada perbezaan. kalau datang nya dari Al-quran kenapa ada perbezaan antara 2 negeri ni?? bukan kah sepatutnya ada satu je. lu pikir2 kan lah sendiri.