SAHABAT BLOG

02 September 2012

Bibit Pendurhakaan Yang Maha Dasyat Sudah Bermula..

"Apa ni Bro, Anwar, takkan bandera Malaysia pun hang mau tukaq.Tindakan penyokong hang yang mengibarkan bandera entah apa-apa tu, membawa mesej bahawa parti hang ni dah semakin tidak boleh di kawal lagi dah. Dah terlalu bangang dan hilang punca dah.  Sorry to cakaplah Bro, aku melihat perbuatan budak-budak tahu tentu hala tu sebagai bibit-bibit kepada pendurhakaan yang maha dasyat bakal dilakukan selepas PRU 13 nanti".

Kebiadapan yang ditunjukkan oleh para penyokong PR itu sebenarnya membawa manifestasi kelemahan dan kedaifan Bro Anwar and the gang   untuk mengawal para penyokong mereka supaya menjaga sensitivity majoriti rakyat Malaysia.  Kalau begitu naif dan daif untuk kawal segelintir penyokong, macamana hendak mengawal 28 juta penduduk. Nampak sangat pemimpin PR ni sengaja membiarkan kebongokkan dan kebengongan para penyokong mereka berterusan tanpa dapat di kawal lagi. 

Bukankah Bandera Malaysia yang diberi nama Jalur Gemilang tu dah termaktub di dalam Perlembagaan Malaysia, maka kenapa pula hendak dihina-hina begitu. Ini dah lebeeih bro... Ni dah mendurhakan namanya dan boleh dituduh di baweah akta yang sama seperti yang diterima oleh geng-geng Al-Maunah suatu ketika dulu dan silap haribulan boleh pindah alamat ke batu dua semuanya.

For Guest who in the picture below, i don't know who you are, but i think you are so stupid and bastard.



This picture i copy from blog Dr. Novandri. Thank you so much Doctor.

6 comments:

Anonymous said...

sebab tu aku x sokong diorg.. diorg ni puak2 yang melampaui batas

Anonymous said...

Jalur gemilang ada 7 set merah putih yang menyatukan dan penyatuan berbagai bangsa di Malaysia ni banding kan dengan merah putih bendera diorang tu...

putrarahman said...

Benar. puak-puak ini semakin melampau. Keterlaluan ini disebabkan para pemimpin mereka yang mengajar dan mendidik mereka semua untuk melampaui batas.

Anonymous said...

Magnificent goods from you, man. I have understand your stuff
previous to and you are just extremely great. I actually like what you've acquired here, certainly like what you're stating and
the way in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it smart.
I can not wait to read much more from you.
This is actually a wonderful web site.
My web page free iphone

Anonymous said...

This is very interesting, You are a very skilled blogger.
I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I've shared your site in my social networks!
My blog - piano lessons

Anonymous said...

I just couldn't depart your website prior to suggesting that I actually loved the usual information a person supply for your guests? Is going to be back incessantly in order to check up on new posts
Take a look at my web page - make a