SAHABAT BLOG

03 September 2012

Terkulai Layu Di Bibir Bermadu..

Peristiwa mengibar bandera yang bakal dicadangkan oleh Pakatan Rakyat bagi menggantikan Jalur Gemilang jika ditakdirkan mereka memerintah negara ini begitu meninggalkan kesan yang mendalam di dalam hati dan sanubari rakyat Malaysia. Walaupun dinafikan oleh para pemimpin PR, namun aku percaya perkara ini ada di dalam agenda mereka.

Bukan itu sahaja, aku percaya ada agenda yang lebih besar dirancang oleh mereka jika ditakdirkan berkuasa. Aku cukup bimbang akan nasib orang melayu yang tidak mengusahakan tanah-tanah mereka termasuk tanah-tanah pusaka arwah orang tua aku sendiri, bimbang kerana aku yakin dan percaya jika PR memerintah, dengan kuasa pemutus dipegang oleh DAP, tanah-tanah pusaka yang diusahakan turun temurun tetapi usaha terhenti akibat kurang minat generasi muda bakal dirampas oleh kerajaan PR. Dengan prinsip apa yang mereka kurang sekarang ini, itu yang akan mereka tambah dan apa yang mereka telah menguasai sekarang ini akan mereka lipat gandakan penguasaan mereka. Selamatkah lagi tanah-tanah pusaka rizab melayu yang masih ada. Lihat sahaja peristiwa perampasan tanah-tanah di Penang, penjualan tanah-tanah kepada pihak asing dan sebagainya. 

Penafian hanyalah satu seni politik yang sungguh berkesan untuk digunakan oleh mereka. Berapa banyak penafian-penafian yang dilakukan mereka. Hanya manusia yang bodoh sahaja yang mempercayai penafian mereka itu. Dari segi logik akalnya, sudah tentu pemimpin PR tidak akan begitu bodoh dan bongok untuk mengaku dan mengiakan sesuatu yang bakal memusnahkan cita-cita besar besar. Berbekalkan Bibir yang penuh madu, mereka menyepahkan janji dimerata tempat. Akhirnya melayu terkulai layu di Bibir bermadu pemimpin PR.

Dalam peristiwa lain, Peristiwa mengibarkan bandera bodoh itu adalah salah satu dari najis yang diberakkan oleh para peserta Janji Demokrasi pada malam kemerdekaan baru-baru ini.

Satu lagi najis mukhalazah yang dihasil oleh mereka ialah upacara memijak dan memunggungkan gambar Perdana Menteri Malaysia. Peristiwa memijak pemimpin utama negara ini tidak pernah lagi berlaku dalam sejarah tanahair kecuali ada beberapa peristiwa gambar pemimpin-pemimpin kecil yang dipijak. Memijak gambar pemimpin utama negara yang sah dan diiktiraf oleh OIC dan PBB , ASEAN , dan seluruh dunia adalah satu perbuatan yang teramat-amat biadap yang hanya dilakukan oleh mereka yang hilang akal dan tidak waras atau dalam bahasa pasarnya oleh 'orang gila' sahaja. Perbuatan yang hanya dilakukan oleh mereka yang suka menyepahkan lendir-lendir liur mereka menabur pelbagai janji manis dimerata tempat.

Sungguh sedih dan sadis sekali apabila  seorang pemimpin negara yang sah yang dipilih oleh majoriti para pengundi, yang telah banyak mengorbankan masa dan tenaga untuk mendahulukan rakyat, yang masih mengucap kalimah syahadah, yang masih mendirikan sembahyang, yang masih menunaikan puasa, yang masih mengerluarkan zakat, yang masih mengerjakan haji, telah dipijak-pijak kepalanya, oleh mereka  yang tidak berpuas hati dengannya. Dipijak oleh manusia yang dengki dengan kejayaannya, dipijak oleh kapir-kapir yang sentiasa berdosa, yang kekal sebagai penghuni neraka.


Gambar dan Video ini aku copy dari blog. rbfonline. 

1 comment:

Anonymous said...

[p]So all you will need is often a paintbrush as well as a prefer to paint . His [url=http://www.cheappsneakershoes.com]jordan shoes[/url] 30 . Originally mid-air Force One particular shoe line would have been a simple [url=http://www.cheappsneakershoes.com]cheap air jordan shoes[/url] white shoe offered in possibly less cut or possibly a higher best . The Lakers may have not won the adventure that night, however they eventually won the 2009 NBA Championship that very same year . com





Related Articles - Handbags, Tory, Smith, Jacobs, Glasses,





Email this information to your Friend!

Receive Articles exactly like it direct on your email box!Subscribe at no cost today!

Lots of Colorways of Nike Shoes for Basketball

Way too many pairs of Nike shoes for basketball? I can't believe I recently declared that . Shrinking is become more problem even as it shrinking continually by washing . Is actually this his journey as an extraordinary famous basket [url=http://www.newsneakershoes.com]discount air jordans[/url] ball player began . What's good about it is the fact that Jordan fans might have any kind of Jordan sneaker that became available, even people that are do not in production . If you find yourself house hunting, it will cost almost all of the day on the feet.[/p][p]The Wholesale custom jordans that are offered are exactly the same shoes now you can find in high-end clothing stores and shoe [url=http://www.cheappsneakershoes.com]air jordan shoes[/url] stores, the only real difference with regards to the price tag . Simpler navigation with fewer optionsGenerally, any time a body's visiting view a website on their own smartphone, there're looking for something specific . Kids buy T-shirts of styles Pokemon and Spiderman research many cartoon themes . They were originally rumored to be created by DJ Clark Kent which may help to get a new minds of anyone who is getting trouble warming up to that colorway . You, yourself are really intelligent to order nike shoes and nike shoes cheap, really cheap price and not using a sale taxes, no handling charge, free delivery with soon forward, Women Nike SB Blazers Low serves as a crazy seller provide amazing price at nike footwear, youl never image how cheap offered . So what on earth possibly could a basketball sneaker [url=http://www.newsneakershoes.com]air jordans for sale[/url] have that could customize the shoe game so abruptly and began a lifelong legacy? Two words: Elephant Print . They look good to the feet and will also be guaranteed to receive a large amount of compliments wearing these shoes . The resting place below the centre of the foot should offer support and security . 95 [url=http://www.newsneakershoes.com]cheap jordans for sale[/url] - 13.[/p]