SAHABAT BLOG

01 May 2012

Saya Orang Islam, Jangan Biadap......


 COKAM: Celake punya Cina, suka-suka dia je menghalau orang. Kalau beginilah sikap dia, cuba bayangkan hati beliau macamana. Busuk dan hitam legam. Cuba bayangkan ramai lagi Cina yang mempunyai hati Busuk dan Hitam legam macam dia ni, apa nak jadi akhirnya.

Video dan Artikel di bawah dicopy dari blog Papa Gomo.....thanks.



Yellow Pig - Bila Pelacur Cina Sertai Demo BERSIH

TUESDAY, MAY 1, 2012



Pelacur Cina ni elok dia naik Tongkang balik CHINA.



Lihatlah wahai rakyat Malaysia, mereka Pakatan Rakyat belum lagi menjadi kerajaan Malaysia. Andaikata mereka menang PRU 13 dan mentadbir Malaysia apa akan berlaku? Apakah kegilaan mereka dalam kuasa yang ada akan menjadikan mereka berhemah dan bersopan santun?

Sekarang mereka belum lagi menjadi Kerajaan, Tetapi BIADAP nya mereka ini amat melampaui batas. Orang yang tidak sehaluan dengan mereka dihalau. Pihak Polis dipukul separuh mati. Wartawan yang tidak berpaksikan mana mana parti dipukul sehingga pecah kepala.

Apakah anda mahu PAS,DAP,PKR mentadbir Malaysia?

Psssttt... Harap sebarkan Gambar wanita Cina Tongkang ni. Kita kasi dia MALU!!!

6 comments:

Anonymous said...

Apa la lu bro...ada ker bukti polis di pukul separuh mati? Mana lu dapat cerita ni?? Yg banyak publish protester kena belasah oleh polis ada lah...

Anonymous said...

Cuba dema ngengok link ni jap..
http://www.szlihin.com/2012/04/debat-bersih-30-faq.html

putrarahman said...

Rakyat dah mula meluat dengan Pakatan Rakyat apabila melihat rusuhan yang keganasan yang dilakukan oleh peserta rusuhan terhadap Polis.

Anonymous said...

tanpa nama - 1 Mei 2012 8:51 PG

lu ni memang bodoh tahap maksima kerana pikiran lu dah terbalik. lu ni buta mata dan buta hati. kalau lu baca paparan blog pembangkang itulah cerita yang lu dapat. baca lebih banyak paparan berita dari blogger blogger saperti ini barulah lu perasan agama yang lu anuti selama ini adalah palsuuuuuuuu. baru sebentar tadi aku baca berita dari satu lagi blog dimana KPN (lu tau apa tu KPN?) telah mengatakan gambar gambar demo yang dipaparkan pehak tak bertanggung jawab boleh menjatuhkan imej negara sebagai contoh gambar didatatan merdeka, bila masa bersih dapat tawan? tapi gambar yang disebarkan di internet menunjukkan dataran telah ditawan.

buat muhasabah lah bro' dan jangan disangkakan yang bercahaya semuanya intan, tertipuuuuuu

Anonymous said...

pasai pa tang depa dok hentam perserta kt tv dan utusan tak tunjuk. seolah macam semuanya salah peserta. lu nak hemntam peserta pun...jgn berpaksikan sumber yang sama jer bro... buka mata, buka minda dan fikirkan logik.

Anonymous said...

mamat - 1 Mei 2012 2:40 PTG -

ni lah salah sorang cai umxx