SAHABAT BLOG

13 May 2012

Bebaskan Hudud....

Sebagai sebuah parti yang telah menginjak usia emas sama seperti UMNO, PAS aku lihat semakin uzur berbanding UMNO. PAS sudah mencari tongkat untuk meneruskan kehidupan mereka sedangkan UMNO masih terus gagah dan steday tanpa tongkat. Lagi dua atau tiga tahun, PAS bakal menggunakan kerusi roda ataupun berpindah ke batu dua.

Dulu  bukan main gah dengaan Hudud tetapi semenjak berkawan dengan DAP dan PKR ( ni tongkat -tongkat PAS ) hudud mereka telah dikurung. Kunci kurungan dipegang oleh DAP dan penduanya ada pada presiden PAS. Setiap kali apabila para penyokong tanya kemana perginya hudud, adakah hudud masih hidup,  maka Presiden PAS pun kelam kabut terpaksa membuka kurungan walaupun ianya bakal menguriskan hati dan perasaan DAP untuk mengeluarkan hudud untuk dipamerkan kepada para penyokong. Untuk memberitahu para penyokong PAS bahawa hudud masih ada, masih hidup.  Apabila DAP mendapat tahu, maka tanpa berlengah dan sepantas mungkin  hudud itu dimasukkan kembali ke dalam kurungan. 

Oleh itu, seruan aku kepada para penyokong PAS, bebaskan hudud. Kembalikan hudud ke tempat asalnya iaitu di bibir para pemimpin PAS dan dihati dan sanubari  penyokong PAS.  Rampas kembali kunci hudud dari DAP. Selagi tidak dikeluarkan hudud dari kurungan, semakin ramai para penyokong  PAS yang  ibarat layang-layang tidak bertali, ibarat kapal tanpa nahkoda.


TERKINI: PAS Setia Bersama Pakatan


TERKINI: Presiden PAS, Abdul Hadi Awang sahkan bahawa PAS akan kekal bersama Pakatan sekaligus menolah dakwaan sebelum ini bahawa PAS akan meninggalkan Pakatan Pembangkang untuk berdiri sendiri pada PRU akan datang.

Kita tunggu berita selanjutnya selepas ini ……




2 comments:

Anonymous said...

PAS ni mmg parti yg bodoh walaupun mengaku pandai, biar pun ramai bijak pandai tetapi tetap bodoh...

Bila berdampain dgn Iblis-DAP dan Syaitan-PKR, maka hilang taraf KEMALAIKATANnya..

Ternyata bisikan IBLIS & SYAITAN lebih power dari Keimanan Pemimpin PAS....

Wak Labu Farm said...

Sorry, Wak terlepas pandang, kini blog anda sudah di senaraikan dalam blog list Wak Labu.