SAHABAT BLOG

29 August 2012

Bila si Anu Kerah Cokeng....

Pantang cokeng sikit je, tak kira sape, semua dicucuknye. Bini Sendiri, Anak  China, Anak Orang,  Anak Jantan, Anak Pondan nasib baik belum ada lagi anak kuda atau anak lembu.

Adussss....kenapalah masih ada yang Menaruh Harapan (Zaiton Sameon) dan termakan Janji Manismu (Aishah) .Kelam Kabut. 

Orang kate...cepat naik, cepat jatuh, cepat cokeng, cepat turun. Bile naik tak ingat dunia, tak ingat halal haram, seme nak dikontrol, seme nak dicucuk, bile dah jatuh barulah meroyan. Mulalah berangan siang malam, pasang pelbagai strategi untuk naik balik, untuk cokeng balik. Mampuh keraaahhhh, jangan bagi naik.....balik. Kalau idak habis dikorek segala lubang yang ada....

Cerita kat bawah ni tak ada kena mengena dengan cerita di atas. Maknanya cerita dibawah ni adalah cerita original di ambil dari blog jawaber6 yang tidak bergantung kepada cerita di atas. Cerita di bawah ini boleh berdiri sendiri. Jadi bile baca cerita di atas, maka kena bayangkan muka orang lain, bukan muka hesem Pak Cik di bawah ni. Bile baca cerita di bawah tu, barulah boleh bayangkan muka control mancho Pak Cik tu.


TERKINI!! KETUA PKR CABANG JERANTUT HARUAN MAKAN ANAK DARA!!!




Ekoran posting kami malam tadi, pasti ramai sudah boleh mengagak bahawa pemimpin pembangkang yang ditahan dan disiasat polis atas tuduhan sumbang mahram adalah calun PKR DUN Damak bagi PRU 2008, Muhammad Nur bin Jaafar.

Muhammad Nur adalah bekas Ketua PKR Cabang Jerantut yang telah keluar parti mengikut Zaid Ibrahim menubuhkan KITA. Dia kini adalah Ketua KITA cawangan Jerantut.Dia telah ditahan polis Jerantut pada Ogos 22hb, 2012 bersama anak lelakinya ekoran tuduhan merogol anak perempuannya sendiri.Ini ekoran satu laporan polis yang dibuat oleh seorang jururawat sebuah hospital di luar negeri Pahang setelah mangsa melahirkan anak di sana.

Mangsa telah mengaku dirogol anak bapa sendiri pada tahun 2011 di rumahnya di Batu Balai.Suspek, yang merupakan abang kepada Dr Hamzah Jaafar yang dikatakan sebagai calun ahli Parlimen PAS bagi Jerantut, telah dilepaskan dari tahanan reman petang semalam, 28 Ogos 2012.Pihak Jabatan Sisatan Jenayah sedang menunggu keputusan ujian DNA bagi mengesahkan suspek sebenar.

Sebarang tuduhan atau tarikh pertuduhan belum ditetapkan sehingga keputusan ujian diperolehi.Bila melibatkan DNA, adakah Muhammad Nur akan kononnya berprinsip macam Zaid Ibrahim yang berkata percaya Anwar mungkin bersalah dalam tuduhan sodomi terhadapnya? Kali ini, ia melibatkan dirinya dan bukan orang lain.

No comments: